КИЕВ

Експерти: витрати учасників дострокових київських виборів на зовнішню рекламу сягнуть 6-8 млн. дол.

0

Експерти ринку зовнішньої реклами оцінюють витрати всіх учасників виборів мера Києва і Київської міської ради на розміщення зовнішньої політичної реклами в 6-8 млн. доларів. Про це повідомляють «Українські новини».

"Загальний бюджет політичної зовнішньої реклами на дострокових виборах міра Києва може сягнути 6-8 млн. доларів", - сказав директор компанії "Український медіа-монітор" Володимир Пономарьов.

За його прогнозами, штаби учасників виборів задіюють для політреклами близько чверті рекламних площ із загальної кількості 21 тис., які моніторить компанія.

Пономаьоев також відзначив, що багато штабів зарезервували або викупили у операторів площі аж до 25 травня.

При цьому, за його словами, штаби використовують сюжети прямої реклами - особи кандидатів, а також опосередкованої - обкладинки журналів і газет.

Голова координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко також оцінює витрати політсил на зовнішню рекламу в 8 млн. доларів, включаючи друк і роботу копірайтерів. При цьому він враховує можливі несплати кандидатами за рекламу і знижки для своїх кандидатів з боку близьких до політиків операторів ринку, тоді як без цих чинників загальний бюджет зовнішньої реклами, за його оцінками, може досягти 10 млн. доларів.

За прогнозами Біденка, в політрекламі буде задіяно 7-10 тис. площ, тобто 20-30% ринку зовнішньої реклами Києва. "Плюс потрібно врахувати, що будуть задіяні і траси, і малі міста-супутники, тому реально зовнішньої реклами буде не просто багато, а дуже багато", - вважає він.

Біденко додав, що з рекламних конструкцій штаби віддають перевагу іиг-бордам і сіті-лайтам через їх велику кількість, хоча використовуватимуться і брендмауери (банери великої площі на торцях будівель), і супер-борди.

За його словами, ажіотажний попит на зовнішню рекламу спричинив підвищення операторами цін на 40-100%.

У свою чергу, голова координаційної ради Союзу підприємств зовнішньої реклами Богдан Дубовик упевнений, що у виборчій кампанії в Києві будуть задіяні всі площі, окрім зайнятих рекламою довгострокових клієнтів - банків, тютюнових і алкогольних компаній, автомобілів і мобільних операторів.

Він додав, що початок кампанії в рекламних сюжетах - позитивний, проте прогнозує подальшу провокаційність сюжетів. На його думку, багато операторів не підуть на розміщення яскраво виражених антимерских сюжетів через залежність своєї дозвільної документації від Київської міської державної адміністрації.

Дубовик додав, що наразі найбільшу кількість площ займають сюжети Київміськадміністрації, кандидата в мери Віталія Кличка і Блоку Юлії Тимошенко. Він також відзначив, що розміщення політреклами на 30% дорожче, ніж інших сюжетів, проте додав, що багато операторів розміщують її не за загальними розцінками, а із знижкою для своїх.

Нагадаємо, виборча кампанія з виборів мера Києва і Київради стартувала 26 березня.

Вибори відбудуться 25 травня.

 

 

 
6202
комментарии powered by Disqus

Останні новини

15:09

Под мостом возле метро «Шулявская» сносят МАФы

14:11

В центре Киева на женщину упала глыба льда

13:06

Киевлянин устроил нарколабораторию в квартире

12:06

Центр столицы усиленно охраняют

11:21

В Киеве пьяный водитель представился помощником Луценко

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер:

Партнеры портала

Price.ua - сервис сравнения цен в Украине
 

   Copyright © 2015 «Коментарі:» Всі права захищені.

Система Orphus