На новому мосту через Гавань почали укладати суперасфальт.
Запевняють: він такий міцний, що 30 років латати не треба буде. Такого немає ніде в місті, але в майбутньому планують "закатати" на нових і відремонтованих переправах. В першу чергу — на другій смузі цього ж мосту. Її відкрили для машин восени, але тепер зриватимуть свіжий асфальт заради "найновішого".
Швейцарці кладуть асфальт на смузі, яка упирається в Набережно-Хрещатицьку. Вони не відкривають секрети технології, трудяться самі. На мосту — чорна смуга свіжого асфальту поряд з пластом червоного ізоляційного покриття.
Як розповіли робочі, спочатку на міст наносять три шари гідроізоляції, потім два шари асфальтобетону, який гріють до температури 200-300 градусів, щоб "зміцнити".
За два тижні нове покриття повинно бути готове, проте асфальт везуть з перебоями, роботи можуть затягнутися на місяць. Після цього зірвуть асфальт на правому боці.
Як розповів глава "Київавтодору" Георгій Глинський, по новій смузі машини пустять, як і зараз, у бік Оболоні. Двосторонній рух відкриють на початку наступного року, коли добудують естакаду на Набережно-Хрещатицькій. Старий асфальт піде на тротуари. "Це була виправдана міра — ми пустили рух по одному боку, щоб заощадити час водіїв і швидше відкрити міст", — говорить він. Старий асфальт тоді обійшовся в 170 тис. грн. В цілому ж Гаванський міст коштуватиме Києву 10,5 млн. грн.
0