Стало відомо, скільки витрачають на рекламу під час війни у Києві та області

Які рекламні послуги замовляли у Києві та Київській області у 2024 році

Витрати на рекламу у 2023 та 2024 роках значно зросли. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на інформацію команди Dozorro. За неповні 7 місяців 2024 року уже уклали угоди на 362 млн грн.

Київська область уклала угоди про рекламу майже на 178 млн грн. 

picture

Київська область  має такий показник через закупівлю реклами державними банками, які становлять 61% від загальної суми витрат регіону. “Вони зареєстровані в столиці та не є замовниками у розумінні Закону "Про публічні закупівлі". Подібні державні компанії просто звітують у Prozorro про свої закупівлі чи проводять спрощені”, - пояснили у Dozorro.   

Переважно державні банки замовляли розміщення інформаційних та рекламних матеріалів у ЗМІ, радіо та на телебаченні, послуги PR-кампаній, створення комунікаційних стратегій, SEO-оптимізацію, SMM-просування.

Без банків в Київській області цьогоріч уклали контрактів на 70,1 млн грн. 

Київ витрачає на соціальні комунікаційні кампанії. Столична влада замовила рекламні послуги на приблизно 8 млн грн. Переважно це послуги з розробки та просування різних інформаційно-комунікаційних кампаній, переважно соціального спрямування. Найбільша сума таких замовлень припадає на КП “Центр комунікації”  — 3,9 млн грн, за які було розроблено 11 кампаній.

Ще на 1,6 млн грн рекламних послуг придбав Департамент суспільних комунікацій КМДА. Ці кошти пішли, зокрема, на комунікаційні компанії - вшанування подвигу Захисників та Захисниць України; перейменування об’єктів топоніміки тощо. 

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, скільки витратять на рекламу в “Укрпошті”




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися