Три станції з шести вже практично побудовано, - заступник Кличка Густєлєв повідомив про хід будівництва метро на Троєщину
Роботи зі спорудження метро на Виноградар та Троєщину тривають одночасно на кількох майданчиках. Про це в інтерв’ю виданню lb.ua повідомив профільний заступник Кличка Олександр Густєлєв.
"Що стосується метро на "Виноградар": пройдено 1249,2 м правого перегінного тунелю від майбутньої ст. "Мостицька" до ст. "Сирець", наразі тривають роботи по демонтажу тунелепрохідницького механізованого комплексу "Herrenknecht", після чого розпочнеться проходка лівого тунелю. Також проведено перевлаштування комунікацій – інженерних мереж водопроводу, газопостачання, каналізації, тепломереж, телефонної каналізації та радіоефірної лінії. Роботи ведуться одночасно на декількох будівельних майданчиках", - розповів Густєлєв.
Заступник Кличка зазначив, що вже фактично побудовано 3 станції із 6 першої черги метро на Троєщину.
"Щодо Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену на Троєщину – розпорядженням КМДА дано старт першого з п’яти етапів будівництва. Від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна". Це 6 станцій, з них три станції практично побудовані в основних конструкціях. Далі будемо будувати станцію на лівому березі – "Райдужна" і 2 станції на правому березі з двома перехідними вузлами – в районі станції метро "Лук’янівська" і "Тараса Шевченка", - розповів Густєлєв.
Він також запевнив, що приготування комунальників до зими на завершальному етапі. Цього року підприємства комунальної корпорації "Київавтодор" підготують 586 одиниць спеціалізованої техніки для роботи взимку.