У Києві російські окупанти зруйнували фабрику бренду тактичного одягу

Український бренд тактичного одягу був заснований ще в 2014 році

Під час масованої ракетної атаки, яка сталася 2 січня у Києві, виробничий об'єкт та склад компанії M-Tac (Militarist Tactical) постраждали. Ця компанія спеціалізується на виробництві тактичного спорядження, військового одягу і взуття.

Про це інформує компанія у соціальній мережі Facebook.

Життя треба прожити так, щоб москалі витратили на тебе ТРИ ракети Х101! Вартість 1 ракети – близько 12 мільйонів долларів, – йдеться у заяві.

M-Tac повідомляє, що внаслідок атаки виробничі приміщення та складські простори зазнали значних пошкоджень або були повністю знищені. Після вивчення ступеня збитків та втрат, компанія обіцяє розпочати відправлення наявних товарів або здійснити повернення коштів своїм клієнтам.

Зазначимо, український бренд тактичного одягу M-Tac, був заснований ще в 2014 році. За інформацією від Forbes, продукція від компанії M-Tac отримала визнання та була використана президентом Володимиром Зеленським, головнокомандувачем Збройних Сил України Валерієм Залужним, а також використовувалася сотнями тисяч військових та громадян України.

"Коментарі" писали, що у Київській області задокументували низку воєнних злочинів внаслідок ракетної атаки 2 січня.





Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Анатолій

3 січня 2024, 17:47

Дуже прикро це читати.Але йде війна 2 рік невже не можна таке важливе підприємство перенести у глиб території, існує безліч пустуючих заводів на заході з підземними приміщеннями які невразливі.То це прорахунки тих керівників та необачливість, а може якісь певні поступки у сплаті від уряду, тому не хтіли переносити та не було вигідно робити зміни.А в тім не на стільки це був важливий бренд.Бо більшисть форми хлопці купують самі і не його бо він заннадто дорогий за таку якість.Купують кітайский бренд на рівень краще і дешевше і навіть невеликі часні цехи перевершують якість того бренду але дешевше у рази.То встає питання кому потрібен той умовний бренд з завищеною ціною та звичайною якістю який красується тільки у президента бо звичайні хлопці його не мають.А потреба у формі наприклад часних цехів така що продається усе тільки пошили і закази на місяці уперед, а тут склади стоять забиті- для кого?Чого їх не купуть з під машинки якщо вони працюють на перемогу та для ЗСУ.Форми катастрофічно невистачає ЗСУ. То може то проведіння всім керує, чи здоровий глузд хтось має?

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися