У Києві штрафують за рекламу: які порушення виявляють

Сплата штрафу не звільняє суб’єкта реклами від усунення виявлених порушень

У Києві у квітні після розгляду справ щодо порушень законодавства про рекламу нараховано 40 715 гривень штрафів. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на інформацію Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві.

У квітні спеціалісти відділу контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю ГУ обстежили 414 рекламоносіїв. Перевіряли зовнішню та внутрішню рекламу.

За цей же період  фахівці підготували та провели 14 розглядів справ про порушення законодавства про рекламу. Винесено 14 рішень на загальну суму 40 715 гривень

“Основні порушення стосувались відсутності термінів проведення акцій, розпродажів, знижок”, - пояснили у Держпродспоживслужбі.

Також у службі уточнили, що рішення про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу набирає чинності з дня вручення його суб’єкту реклами або його представнику, а сплата штрафу не звільняє суб’єкта реклами від усунення виявлених порушень вимог законодавства про рекламу. Не сплачений у добровільному порядку штраф стягується в установленому законодавством порядку.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що спеціалісти управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини, державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Обухівського району днями провели рейд на районних ринках.

“Наші фахівці активно працюють з операторами ринку, щоб забезпечити дотримання всіх санітарних та температурних вимог при реалізації в’яленої та сушеної риби. Важливо, щоб у продавців були всі необхідні супровідні документи, які підтверджують якість і безпеку продукції”, - повідомили у Держпродспоживслужбі. 




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися