Киян попереджають про утворення буруль на дахах та деревах
Мешканців столиці закликають бути обачними та обережними
Киян попереджають про утворення буруль на дахах та великих деревах і закликають бути обачними та обережними. Про це повідомляє КМДА.
Міська влада закликає перехожих бути обачними, оскільки падіння снігу або льоду з даху може призвести до тяжких наслідків.
Рекомендації від ДСНС:
- не варто заходити за межі встановлених огорож, а в місцях їх відсутності – самому звертати увагу на наявність небезпечних утворень із криги й снігу на дахах будинків.
- слід триматись на відстані 3-5 метрів від будинків та інших споруд, вибираючи найбільш безпечний маршрут руху вулицями міста.
"Усі балансоутримувачі – обслуговуючі організації, власники, орендарі та приватні установи – зобов’язані слідкувати і вчасно прибирати бурулі з дахів і фасадів, які знаходяться на їхніх балансових територіях. У столиці працюють інспектори з благоустрою. За неочищені дахи, неприбраний сніг та інші невиконані роботи вносять приписи та складають протоколи про адміністративні правопорушення за ст. 152 КУпАП, що тягне за собою штрафи: для фізичних осіб – від 340 до 1360 грн, для посадових осіб та підприємців – від 850 до 1700 грн", - зазначили в КМДА.
Дорожники вивезли з вулиць Києва сотні тонн снігу (ФОТО). Дорожники прибирають сніг у Києві – за вихідні на спеціалізовані майданчики перевезено 350 тонн. Про це повідомляє КМДА, передають "Коментарі".
У зв'язку з ускладненням погодних умов та аварійними відключеннями освітлення, поліція Київщини звернулася до водіїв та пішоходів з рекомендаціями.
Проблеми з сіллю: взимку дороги у Києві посипатимуть різними реагентами. Через повномасштабну війну ДП "Артемсіль", яке опинилось на лінії фронту, призупинило свою роботу і не може бути поставником технічної солі. Тому Київавтодор шукає інших постачальників солі, зокрема з сусідніх європейських країн. Проте вартість солі буде в 5-6 разів вища, ніж у ДП "Артемсіль".
Через ситуацію, яка склалась із постачанням солі, збільшено закупівлю піску. Цього сезону дорожники змушені будуть частіше використовувати піщано-соляну суміш для обробки доріг і тротуарів. Також використовуватимуть рідкі хлориди (соляний розчин). Нині опрацьовують можливість закупівлі й інших протиожеледних реагентів, зокрема рідкого природного бішофіту.