"Київводоканал" зробив важливу заяву для клієнтів: подробиці
У комунальному підприємстві "Київводоканал" зробили важливу заяву для мешканців української столиці та закликали якнайшвидше подати свідчення лічильників води, поки є світло
У комунальному підприємстві "Київводоканал" зробили важливу заяву для мешканців української столиці та закликали якнайшвидше подати свідчення лічильників води, поки є світло. Про це стало відомо із офіційного повідомлення, яке опублікувала прес-служба компанії.
Свідчення слід передати до 30 листопада, адже з 1 по 9 число облікових баз водоканалу буде закрито для обробки інформації, повідомили в компанії.
Передати показники кияни можуть будь-яким зручним способом:
— На сайті, натиснувши кнопку "передати показники";
— Через "Особистий кабінет" Київводоканалу;
— За допомогою мобільних додатків Viber та Telegram;
— Телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або КК "ЦКС" 247-40-40, 0-800-404-407;
— Через сервіс Portmone.com у розділі "Передача показників";
— Записати свідчення у відповідній графі платіжного повідомлення під час оплати у банківських установах.
У Київводоканалі закликали регулярно передавати показання лічильників, адже від цього залежить правильність нарахувань вартості спожитої води.