"Київводоканал" зробив важливу заяву для клієнтів: подробиці

У комунальному підприємстві "Київводоканал" зробили важливу заяву для мешканців української столиці та закликали якнайшвидше подати свідчення лічильників води, поки є світло

У комунальному підприємстві "Київводоканал" зробили важливу заяву для мешканців української столиці та закликали якнайшвидше подати свідчення лічильників води, поки є світло. Про це стало відомо із офіційного повідомлення, яке опублікувала прес-служба компанії.

Свідчення слід передати до 30 листопада, адже з 1 по 9 число облікових баз водоканалу буде закрито для обробки інформації, повідомили в компанії.

Передати показники кияни можуть будь-яким зручним способом:

— На сайті, натиснувши кнопку "передати показники";

— Через "Особистий кабінет" Київводоканалу;

— За допомогою мобільних додатків Viber та Telegram;

— Телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або КК "ЦКС" 247-40-40, 0-800-404-407;

— Через сервіс Portmone.com у розділі "Передача показників";

— Записати свідчення у відповідній графі платіжного повідомлення під час оплати у банківських установах.

У Київводоканалі закликали регулярно передавати показання лічильників, адже від цього залежить правильність нарахувань вартості спожитої води.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися