У метро Києва припинили продаж квитків для проїзду: що потрібно знати
У київському метрополітені на станціях припинили продаж QR-квитків для проїзду у підземці
У київському метрополітені на станціях припинили продаж QR-квитків для проїзду в підземці — спричинили тимчасові технічні труднощі. Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого прес-службою Київської міської державної адміністрації.
Відомо, що комунальники та фахівці намагаються вирішити проблему якнайшвидше. Всі інші способи оплати працюють у звичайному режимі — йдеться про транспортну картку, код із додатка Київ цифрової, банківської картки та мобільні додатки для оплати.
У КМДА пообіцяли повідомити про відновлення продажу паперових квитків додатково і вибачилися за труднощі.
Нагадаємо, що керівник комунального підприємства "Київський метрополітен" Віктор Брагінський розповів про те, чи планується подорожчання вартості проїзду в підземці української столиці найближчим часом. Про це стало відомо із офіційного коментаря, який він дав журналістам видання ТСН.
За його словами, метрополітен не приймає рішення про можливе підвищення тарифів на проїзд, проте комунальники тільки надають дані щодо собівартості перевезення пасажирів.
Він зазначив, що наразі у КМДА не обговорюється питання підняття тарифів у метро. Дані за собівартістю за 2022 рік ще не проаналізовано.
"Я вважаю, що вони не будуть об'єктивними, тому що ми довгий час не працювали в режимі перевезень (з березня по 16 травня) та пасажиропотік за минулий рік дуже низький, а собівартість перевезень вираховується з одного пасажира, тобто чим більше ми перевозимо населення , тим менша собівартість однієї поїздки. Тому це питання сьогодні не обговорюється", — сказав Брагінський.