"Київтеплоенерго" зробило важливу заяву щодо платіжок: деталі

У комунальному підприємстві "Київтеплоенерго" зробили важливе звернення до мешканців української столиці з проханням передати свідчення лічильників гарячої води

У комунальному підприємстві "Київтеплоенерго" зробили важливе звернення до мешканців української столиці з проханням передати свідчення лічильників гарячої води — можна подати з 5 червня. Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого прес-службою КП.

За словами комунальників, поки клієнтські бази вже відкриті. Надіслати свідчення можна дистанційно через: особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу, особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго, мобільний додаток "Комуналка" (завантажити можна в App store або Google Play).

Альтернативним способом передачі показань є: телефон Call-центру: (044) 247-40-40; безкоштовна телефонна лінія: 0800404407 (з моб.); додаткові номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044) 354-81-28; (044) 354-86-41; (044) 354-81-15; (044) 354-86-21; (044) 354-86-24; (044) 354-86-29; (044) 354-86-06; скриньки для передачі показань на адреси сервісних центрів ЦКС; передача показань при оплаті послуг у банківських та фінансових установах.

Якщо показання не вдалося передати вчасно, їх можна скоригувати. Після внесення актуальних даних коригування нарахувань проводиться автоматично. Зробити це можна у месенджері ЦКС або на сайті за посиланням.



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися