"Київводоканал" зробив важливу заяву про холерну паличку: подробиці

У комунальному підприємстві "Київводоканал" зробили важливу заяву щодо інформації про холерну паличку у питній воді в українській столиці

У комунальному підприємстві "Київводоканал" зробили важливу заяву щодо інформації про холерну паличку у питній воді в українській столиці. Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого прес-службою КП на його інформаційних ресурсах.

За словами комунальників, у пабликах поширюється неправдива інформація про можливий спалах небезпечної хвороби — ця інформація не відповідає дійсності і, швидше за все, спрямована на дестабілізацію ситуації та нагнітання паніки серед населення.

Уточнюється, що хибне повідомлення поширилося пабликами та чатами різних міст. У повідомленнях зазначається, що навіть чистити зуби та мити фрукти та овочі необхідно виключно кип'яченою водою.

Київводоканал зазначає, що якість питної води контролюється показниками епідемічної безпеки та санітарно-хімічними показниками безпеки. Жодних відхилень від ДСанПіН, що діє, немає, водопровідна вода цілком безпечна.

Нагадаємо, що у різних районах української столиці покращили ситуацію з безкоштовним поданням питної води — йдеться про відновлення роботи трьох бюветних комплексів. Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого директором спеціалізованого водогосподарського комунального підприємства "Київводфонд" Світланою Козловською.

За її словами, навесні вдалося відновити роботу двох бюветних комплексів у Деснянському районі та одного у Печерському. Так, на вулиці Каштановій, 7 бюветний комплекс не функціонував з 2019 року через незадовільну якість води. На вулиці Радистів, 47 бюветний комплекс не працював із 2014 року. Там теж була низька якість води. 2023-го було відновлено роботу бюветного комплексу.

Бюветний комплекс на вулиці Михайла Омеляновича-Павленка, 1-5 не працював з травня 2022 року. Тоді виникли проблеми із підключенням електроживлення.

Читайте также