У метро Києва зробили важливу заяву щодо оплати проїзду: деталі

У комунальному підприємстві "Київський метрополітен" зробили важливу заяву щодо оплати проїзду у підземці української столиці

У комунальному підприємстві "Київський метрополітен" зробили важливу заяву щодо оплати проїзду в підземці української столиці — відновлено роботу сервісу оплати проїзду в метро разовими паперовими qr-квитками та qr-кодами, згенерованими у додатку "Київ Цифрової". Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого прес-службою Київської міської державної адміністрації.

За словами чиновників, для усунення несправності фахівці проводили ремонтні роботи протягом учорашнього дня та минулої ночі.

Тепер сплатити проїзд можна: транспортною карткою, qr-квитком, qr-кодом, згенерованим у додатку "Київ Цифровою", безконтактною банківською картою, мобільними додатками ApplePay та Google Pay.

Нагадаємо, що в українській столиці хочуть запровадити можливість безкоштовного проїзду у київському метрополітені – йдеться про пропозицію обмінювати порожні пластикові пляшки на квиток у підземку. Про це стало відомо із відповідної петиції, яка була опублікована на сайті Київської міської ради.

За словами автора, у стамбульському метрополітені можна отримати разовий квиток на проїзд, здавши певну кількість тари. Проте киянин пропонує встановити такі автомати на майданах та вулицях столиці.

"Реалізація на практиці петиції дозволить зменшити кількість пластикового сміття на території міста, залучить городян до збору такого типу відходів, певним чином зменшить витрати сімей киян на проїзд, а головне - зменшить навантаження на і так погану екологію столиці України", — йдеться у петиції. .

Читайте также