"Київтеплоенерго" зробило важливу заяву про оплату води: деталі
У комунальній компанії "Київтеплоенерго" зробили важливе звернення до мешканців української столиці щодо передачі показань лічильників гарячої води
У комунальній компанії "Київтеплоенерго" зробили важливе звернення до мешканців української столиці щодо передачі свідчень лічильників гарячої води. Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого прес-службою компанії на її ресурсах.
За словами комунальників, споживачів закликають подбати про актуальність нарахувань та своєчасно передати свідчення.
Дистанційно передати показання можна в такий спосіб: особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу, особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго, мобільний додаток "Комуналка" (завантажити можна в App store або Google Play).
Також можна залишити показання в альтернативний спосіб: телефон Call-центру: (044) 247-40-40, безкоштовна телефонна лінія: 0800404407 (з моб.), додаткові телефонні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044) 354-81-28; (044) 354-86-41; (044) 354-81-15; (044) 354-86-21; (044) 354-86-24; (044) 354-86-29; (044) 354-86-06, скриньки для передачі свідчень за адресами сервісних центрів ЦКС, передача свідчень під час оплати послуг у банківських та фінансових установах.
Як зазначають комунальники, якщо свідчення не вдалося передати вчасно, їх можна скоригувати. Після внесення актуальних даних коригування здійсниться автоматично. Також це можна зробити у месенджері ЦКС чи на сайті ЦКС.