У "Київтеплоенерго" зробили важливу заяву про показання лічильників: деталі
У комунальній компанії "Київтеплоенерго" зробили важливу заяву про свідчення лічильників для мешканців української столиці
У комунальній компанії "Київтеплоенерго" зробили важливу заяву про свідчення лічильників для мешканців української столиці – людей закликають передати дані до закінчення місяця. Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого прес-службою компанії.
За словами комунальників, робити це мешканці столиці можуть дистанційно такими способами: особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу; особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго; мобільний додаток "Комуналка" (завантажити можна в App store або Google Play).
Також альтернативним способом передачі показань є телефон Call-центру: (044) 247-40-40; безкоштовна телефонна лінія: 0800404407 (з моб.); додаткові стаціонарні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044) 354-81-28; (044) 354-86-41; (044) 354-81-15; (044) 354-86-21; (044) 354-86-24; (044) 354-86-29; (044) 354-86-06; скриньки для передачі показань на адреси сервісних центрів ЦКС; передача показань при оплаті послуг у банківських та фінансових установах. Прийом показань починається з 5 числа та триває протягом місяця.
Нагадаємо, що на території Київської області під час масштабних відключень світла взимку близько 10,5% споживачів не потраплять під обмеження, оскільки їхні будинки підключені до критичної інфраструктури. Про це повідомили в енергетичній компанії ДПЕК у коментарі журналістам видання Forbes.
За словами енергетиків, восени 2022 року через масований обстріл енергоінфраструктури споживачам вимикали світло за графіками. Окремих клієнтів не вимикали, вони підключені до критичної інфраструктури. Наразі працівники ДПЕК Київські регіональні електромережі вдвічі зменшили кількість споживачів, приєднаних до енергомереж критичної інфраструктури та яких не вимикали від енергопостачання минулого року. Цієї зими їх буде 10,5% усіх споживачів регіону.