У метро Києва будуватимуть новий тунель на синій гілці: подробиці
В українській столиці планують заново збудувати частину тунелю між станціями київського метрополітену "Деміївська" та "Либідська"
В українській столиці планують заново збудувати частину тунелю між станціями київського метрополітену "Деміївська" та "Либідська". Про це стало відомо з репортажу, який зробив незалежний інфраструктурний браузер Павло Авдокушин, якого цитує видання ТиКиїв.
За його словами, він нещодавно побував у закритому тунелі і подивився, що там зараз відбувається. Він зазначив, що частину тунелю між станціями метро Либідська і Деміївська повністю розберуть і зроблять її монолітною і, можливо, квадратною.
Стан тунелю після його закриття не погіршився і тріщини в його стінках не збільшилися. Попадання піску в тунель припинилося, а вода ще просочується, але значно менше. У тунелі вже змонтували конструкції-підмостки, які його підтримуватимуть під час ремонтних робіт.
Стару ділянку тунелю завдовжки 27 метрів повністю розберуть, робитимуть це відкритим способом. Цю частину тунелю маємо повністю перебудовувати. Нову ділянку планують зробити монолітною, а не збірно-залізобетонною, як зараз. Також зараз вирішують, якою формою буде нова ділянка тунелю. Нова ділянка тунелю завдовжки 27 метрів буде монолітною, а не збірно-залізобетонною, як зараз, і не з готових блоків. Таке рішення ухвалили через нестабільні ґрунти, але остаточного рішення поки немає. Зараз обговорюють питання, яким буде тунель у перерізі – прямокутним чи круглим, другий важко будувати, особливо на тунелях глибокого залягання.
Крім цього, на час ремонту навколо тунелю спорудять суцільну водонепроникну конструкцію з посилених дорожніх плит, після чого відкачають воду в тунель, що оточує, плавуні. Цю конструкцію планують залишити і по завершенні ремонту.
Сам тунель посилять зсередини металевими конструкціями, а потім між ними та оправою тунелю будуть нагнітати спеціальний полімер. Це зміцнить тунель і додатково гаситиме вібрацію від поїздів.