У "Київтеплоенерго" зробили важливу заяву щодо відсутності послуг: деталі
У комунальній компанії "Київтеплоенерго" зробили важливу заяву щодо відсутності відповідних профільних послуг для мешканців української столиці
У комунальній компанії "Київтеплоенерго" зробили важливу заяву щодо відсутності відповідних профільних послуг для мешканців української столиці – киянам рекомендують звертатися за інформацією про причини відсутності комунальних послуг на спеціальний міський ресурс.
За словами комунальників, до комунальні служби автоматично передають у службу 15-57 інформацію про відключення, аварії, технічні роботи та багато інших даних.
Тому Київтеплоенерго закликає своїх споживачів звертатися саме до цього міського ресурсу щодо причин відсутності комунальних послуг.
15-57 — це міський ресурс, що дозволяє дізнатися про причини відсутності комунальних послуг та терміни їх відновлення.
Центральна диспетчерська служба з ЖКГ обробляє цю інформацію та повідомляє клієнтів про статус послуг у будинку. Можна настроїти SMS-інформування безпосередньо на смартфон.
Інформацію про статус послуг ЖКГ також можна дізнатися онлайн на цьому сайті .
Телефоном – за номером 15-57 (зі стаціонарного телефону) або (044) 500-1557 (з мобільного).