Кияни у травні скаржилися на неякісні послуги: результати перевірок
У Києві перевірили постачальників послуг, на які скаржилися мешканці Києва
В Управлінні захисту прав споживачів та контролю розповіли, на які послуги скаржилися мешканці Києва у травні 2024 року. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на інформацію Головного управління Держпродспоживслужби в місті Києві.
За травень 2024 року головне управління отримало 95 звернень від громадян щодо можливих порушень їх прав як споживачів у сфері виконання робіт та надання послуг.
З них:
31 звернення у сфері житлово-комунальних послуг;
2 отримання неякісних туристичних послуг;
1 отримання неякісних транспортних послуг;
9 неякісного зв’язку та Інтернет;
52 з інших питань сфери послуг.
У питанні ЖКП найчастіше скаржаться на:
неналежне надання послуг з утримання жилих будинків та прибудинкових територій;
нарахування безпідставних боргів за спожиту електроенергію;
неналежні розрахунки за послугу теплопостачання;
наявність боргів та неправомірних нарахувань за комунальну послугу теплопостачання.
Уповноважені особи провели 14 заходів державного нагляду суб’єктів господарювання у сфері надання ЖКП. У результаті проведених перевірок виявили порушення у шести суб’єктів господарювання, що складає 43%.
Також протягом квітня – травня провели позапланові перевірки компаній, які допустили порушення у сфері ЖКП. За результатами перевірок спеціалісти винесли вісім постанов по справі про адміністративне правопорушення.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що мешканці Гостомельської громади скаржилися на аварійні дерева на деяких локаціях. Як місцева влада відреагувала на звернення, читайте за посиланням.