Ремонт тунелю “синьої” гілки метро: скільки витратили, щоб з'ясувати причини аварії (ФОТО)

Які причини аварійності ділянки виявили у ході експертиз

У столичному метрополітені продовжують ремонтувати тунель між станціями “Деміївська” та “Либідська”. Відновити рух поїздів цією ділянкою планують на початку осені. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на інформацію Київської міської державної адміністрації.

Щодо причин аварійного стану тунелю, встановлено, що проблеми виникли через недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому.

Будівельники звершили розробку котловану з кріпленням І, ІІ та ІІІ ярусів, а також хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву. Проводиться герметизація статичних тріщин та стиків оправи тунелю в місцях болтових з’єднань. Також обстежили технічний стан оправи перегінного тунелю по І колії між станціями “Деміївська” та “Либідська”. Звіт обіцяють оприлюднити пізніше.

Ремонтні роботи на аварійній ділянці тунелю проводять цілодобово. Завершити ремонт та відновити рух планують на початку осені. Однак перед повноцінним відновленням руху – здійснять тестові пуски поїздів.

Зазначимо, що на проведення експертних досліджень на визначення причин виникнення аварійної ситуації по І колії перегінного тунелю між станціями "Деміївська" та "Либідська" витратили, відповідно до тендерної документації, спочатку 2 950 000,00 гривень, а потім замовили додаткові дослідження на 1 181 500,00 гривень.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що проблеми на ділянці тунелю між станціями метро виникли у грудні 2023 року.

Читайте також, яку важливу заяву зробили у столичному метрополітені про провал на Деміївській.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися