Кияни скаржаться на тривалі відключення світла: що сталося

Як розраховують обсяги обмежень електропостачання

У понеділок, 24 червня, у Києві застосовували тривалі відключення світла. У мережі містяни скаржилися, що світла не було по шість, сім і більше годин поспіль. Генеральний директор YASNO Сергій Коваленко на своїй сторінці у Facebook розповів про причини тривалих відключень у Києві, повідомляє портал "Коментарі".

“Що ми знаємо за вчора (24 червня, - ред.) про Київ. Вчора були команди від Укренерго ОСР відключати три групи одночасно. Тобто це і чорні і сірі зони”, - зазначив він. 

За словами Сергія Коваленка, відключали майже 38000 багатоквартирних та приватних будинків. Середня відсутність світла за добу становила 9:42. Середня відсутність світла між включення 3:28, а максимальна 6:50. 

“Якщо у вас було понад 7 годин, то треба писати заявку в мережі. Скоріш за все аварія”, - зазначив він.

Експерт також розповів, від чого залежить справедливість у тривалості відключень. За його словами, справедливість умовно можна декомпозувати на два рівні.

Перший рівень - це справедливий рівень розподілу обмежень між областями. Ця частина - за НЕК “Укренерго”. У компанії переформатували роботу, врахували обсяги критичної інфраструктури, і вже декілька тижнів, за його словами, працює більш справедливий розподіл.

Щодо нової схеми розподілу Сергій Коваленко пояснив: “Кожен регіон повинен розділити кінцевих споживачів на 6 груп чи черг  с приблизно однаковим споживанням всередині кожної групи. І потім Укренерго, знаючи споживання кожної групи в регіонах, дає команду відключати 1, 2 або 3 групи чи черги”.

Другий рівень справедливості - це вже відповідальність місцевих ОСР. Тут можливі проблеми не спрацювання автоматики, поломок  обладнання та балансування всередині груп.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у наступні тижні відключень світла стане більше




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися