У застосунку "Київ Цифровий" відбулося масштабне оновлення

"Київ Цифровий" об'єднав головні міські сервіси та адаптував їх до умов воєнного стану

У новій версії додатку "Київ Цифровий" додано інтеграцію з Контактним центром Києва 1551. Про це заявив Петро Оленич, керівник цифрової трансформації Києва та заступник голови Київської міської державної адміністрації.

1551 - це застосунок Контактного центру міста Києва, який є частиною Єдиної системи опрацювання звернень до органів влади. Фахівці центру приймають усі звернення громадян, що стосуються міського життя та належать до компетенції КМДА.

Звернення можна створити в розділі "Допомога" у додатку. Розділ "Допомога" можна знайти, натиснувши на зображення профілю.

Користувачі, які мають обліковий запис у додатку 1551, можуть одразу подати звернення. Користувачі, які не зареєстровані в 1551, автоматично потрапляють на екран завантаження додатку. 1551 приймає заяви про питання, які потребують вирішення в місті, такі як житлово-комунальне господарство, транспорт, вулиці та благоустрій.

Інші вдосконалення цієї версії "Київ Цифровий" були зроблені на основі відгуків користувачів, щоб зробити додаток простішим у використанні. Міський застосунок тепер пропонує налаштування швидкого доступу до сервісів. Налаштування профілю дозволяють користувачам обирати, які сервіси будуть відображатися на головному екрані додатку.

Крім того, сервіс "Петиції" було вдосконалено, щоб зробити його простішим у використанні. Додано сортування підписаних петицій, зручну навігацію та пошук.

Нагадуємо, що туристично-культурний хаб "Київ Цифровий" презентував проєкт, за допомогою якого можна побачити важливі для Києва об'єкти та постатей у форматі АR.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися