Міст Метро у Києві планують відремонтувати: деталі

Що відомо про плани столичної влади

У Києві міст Метро знаходиться в аварійному стані та в столиці готуються до ремонту споруди. Про це повідомляють "Коментарі" з посиланням на Департамент транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації.

У відомстві зазначили, що конструкція мосту Метро за радянських часів була експериментальною. Таких мостів було всього кілька в колишньому СРСР, а зараз залишився лише один у Києві. Інші подібні споруди розібрали.

У Департаменті транспортної інфраструктури КМДА розповіли, що перебудувати міст Метро коштує щонайменше 500 мільйонів євро. Такі розрахунки надали європейські експерти. До початку повномасштабної війни в Україні розроблявся проєкт і обговорювалося фінансування об’єкту із залученням експертів Європейського банку реконструкції та розвитку. Війна поставила співпрацю з ЄБРР на паузу.

Зараз у столиці працюють над розробкою проєкту першочергових протиаварійних робіт та планують розпочати оновлення мосту Метро наступного року. Частину цього мостового переходу — міст через Русанівську протоку — капітально оновили в 2020 році

"Місто робить усе можливе, щоб розвантажити й розпочати ремонт мосту Метро. Так, до кінця року планується запустити автомобільне сполучення між лівим і правим берегом Подільсько-Воскресенським мостовим переходом", — заявили у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА.

Нагадаємо, зараз у Києві ремонтують Північний міст та замінюють деформаційні шви на Південному мосту. Два роки тому міст Патона за наполяганням уряду, Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України столична влада передало його для ремонту у проєкт "Велике будівництво". Дарницький міст досі намагаються добудувати. На споруді досі повністю не завершено лівобережну розв’язку.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у Чернігівській області зруйнований під час повномасштабного вторгнення російських окупантів в Україну та потужних атак на Київ міст через річку Сейм готують до відкриття. Цей шляхопровід має вагоме значення для транспортного сполучення Київської, Чернігівської та Сумської областей. Поки відновлювали споруду і проїзду через Сейм не було, мешканці східних громад Чернігівщини змушені були робити велике коло через територію Сумщини.

Читайте також, що влада відмовилась від будівництва військового кладовища у Києві.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися