Бренд "Слуга народу" став дуже токсичний, — політолог про кандидатів на довиборах у 206 окрузі

Кандидат від "Слуги народу" не мав шансів на довиборах у 206 окрузі через "токсичність" бренду, тому партія навіть не висувала свого кандидата. Про це заявив народний депутат VIII скликання, ексголова Комітету виборців України Олександр Черненко на своїй сторінці у Facebook.

"14 лютого, закінчився строк, відведений політичним партіям для висування власних кандидатів. Партія "Слуга народу" навіть не висунула свого кадидата. Хоч нагадаю, що в усіх попередніх довиборах на мажоритарних округах слуги висували кандидатів, і навіть (шляхом адмінресурсу, підкупу чи відвертих фальсифікацій) влада забезпечувала їм перемогу. Схоже на те, що бренд "Слуга народу" став настільки токсичний, що навіть всі ці маніпуляції вже не здатні допомогти носію цього бренду", — заявив Черненко.

Сьогодні соціологічні опитування дають перевагу на окрузі висуванцю партії "УДАР", секретарю Чернігівської міськради Олександру Ломако, зазначає експерт. За його словами, це свідчить про те, що українці більше довіряють представникам місцевого самоврядування.

"Висновок, який можемо зробити з цієї історії: представники місцевого самоврядування користуються в Україні набагато більшою підтримкою і довірою, ніж "парашутисти" з провладної партії. Звідси є непереборне бажання влади взяти під контроль місцеве самоврядування. Для цього використовують як дотаційний пряник так і законодавчий батіг (йдеться, насамперед, про проекти "закону про столицю", проекти змін до законів про місцеві державні адміністрації та до Конституції)", — підкреслив Черненко.

Він не виключає, що влада може зробити ставку на когось із само висуванців. Але це вже означатиме, що партії "Слуга народу" фактично не існує, наголошує експерт.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися