Працівники Центру комунального сервісу консультують киян з понад 40 видів житлово-комунальних питань

Серед них варіанти оплати послуг, завіряння нарахувань та їхні коригування, передача показників лічильників тощо.

Понад 250 працівників комунального концерну "Центр комунального сервісу" продовжують у дистанційному режимі консультувати мешканців столиці з більш як 40 видів житлово-комунальних питань. Про це повідомили в Київській міській державній адміністрації.  Серед них варіанти оплати послуг, завіряння нарахувань та їхні коригування, передача показників лічильників тощо.

З доступними сервісами ЦКС можна ознайомитись за посиланням.

Як повідомляли "Коментарі", у Києві вперше з початку повномасштабного вторгнення російських військ в Україну відновив роботу Головпоштамт "Укрпошта" відкрила двері Головпоштамту в Києві на Хрещатик, 22. Зовсім скоро ми там запустимо марку з кораблем, а поки ми запустили наших перших клієнтів", — заявив генеральний директор "Укрпошти" Ігор Смілянський.

Крім того, у Києві поступово відновлює роботу приватний бізнес, столиця живе і працює в умовах воєнного стану.

 



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися