Влада нагадала, як швидко заплатити за світло в Києві

Енергетики продовжують працювати в умовах воєнного стану

У Київській міській державній адміністрації нагадали, що необхідно сплачувати за комунальні послуги. Зокрема, за електроенергію. А також пояснили, як зробити це швидко.

Так, юридичні клієнти можуть сплачувати за розподіл у приватному кабінеті для юридичних клієнтів оператора системи розподілу ПРАТ "ДТЕК "Київські електромережі", або за реквізитами, котрі є в рахунках підприємства: https://biz.ok.dtek-kem.com.ua/.

В умовах воєнного стану електропостачальник YASNO (ТОВ "Київські енергетичні послуги") не надсилатиме клієнтам паперові платіжки за електроенергію. Щоб підтримати енергетиків, кияни можуть розраховуватися за світло через:

відділення банків. Щоб дізнатися суму до сплати, необхідно повідомити касиру особовий рахунок, адресу, ПІБ власника. Реквізити постачальника залишаються без змін. Їх також можна взяти із рахунків за попередні періоди;

онлайн-сервіси YASNO. Дистанційно сплатити за світло жителі столиці можуть через онлайн-сервіси YASNO – особистий кабінет (https://my.kyiv.yasno.com.ua/), мобільний додаток, viber-бот YASNO-online. Окремо електронні рахунки в email/ viber/ смс-повідомленні будуть надходити клієнтам, чиї номери телефонів та електронні адреси є в базі постачальника;

інші дистанційні сервіси. Якщо клієнт користується онлайн-банкінгом (наприклад, Приват24, ПУМБ-online тощо) або платіжними системами (Portmone, iPay тощо), то при введенні особового рахунку буде автоматично відображена сума нарахувань за електроенергію.

Для коректного нараховування плати за спожиту електроенергію клієнтам необхідно вчасно (включно до 3 числа місяця) передавати покази лічильника за минулий місяць. Завдяки цим даним постачальник електроенергії формує квитанції для сплати.

Для передачі показів електролічильників працюють наступні дистанційні канали зв’язку:

чат-бот у Viberта Telegram;

спеціальна формана сайті ДТЕК "Київські електромережі" без необхідності реєструвати особистий кабінет;

особисте повідомлення на сторінці ДТЕК "Київські електромережі) у Facebook;

особистий кабінет на сайті ДТЕК "Київські електромережі";

телефони контакт-центру: (044) 202-15-88, (067) 210-15-88, (050) 210-15-88, (073) 202-15-

Якщо немає можливості передати покази лічильника, нарахування постачальником будуть здійснені згідно середньомісячного споживання. Наступного місяця можна передати покази й компанія зробить корегування залежно від обсягу фактично спожитої електроенергії.

 



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися