КМДА замовила інформаційну кампанію на сотні тисяч гривень

Столичне комунальне підприємство планує звернути увагу на проблеми дітей

Комунальне некомерційне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Центр комунікації" оголосило тендер на виготовлення та розміщення інформаційної продукції в рамках проведення інформаційно-комунікаційної кампанії "Діти мріють". Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на відповідний тендер, розміщений на платформі Prozorro.

Згідно з тендерною документацією мета проведення кампанії - інформування суспільства про потреби дітей та важливість їхньої підтримки в умовах воєнного стану, а також надання їм можливостей для отримання потрібної психологічної допомоги.

Кампанія має складатися з виготовлення, поширення поліграфічної продукції, розміщення аудіороликів на радіо та поширення інформаційних матеріалів в соціальних мережах.

Завдання виконавця розробити та впровадити план інформаційної кампанії, який має містити:

  • Основні цільові аудиторії, ключові повідомлення,

  • Канали комунікацій,

  • Креативну ідею для кожної теми,

  • Графік комунікаційної активності, інформаційні продукти,

  • Необхідні ресурси для здійснення комунікації,

  • Визначення ключових показників ефективності комунікації,

  • Надання звітів з реалізації кампанії.

Очікувана загальна вартість - 298 000 гривень. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. Строк надання послуг - до 31 грудня 2024 року. 

Дата оприлюднення тендеру -  31  липня 2024 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 8 серпня 2024 року. Початок аукціону планується також 8 серпня 2024 року. 

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що на супровід ведучих, учасників та гостей телепроєкту витратять майже півтора мільйона гривень.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися