У Шоколадному будинку пройде різдвяний маркет KYIVNESS

На Липках у Шоколадному будинку 18-19 грудня буде відкрито XXIII маркет під кураторством KYIVNESS: буде багато цікавих проектів

На маркеті від KYIVNESS гості можуть побачити безліч вінтажних та локальних проектів, міжнародних брендів, представників upcycle та sustainable мода, декору, кераміки, книг та прикрас. Також 13-й маркет вразить різноманітністю музики та неймовірних образів.

Сам по собі KYIVNESS є маркетом, який тримає орієнтир на найкрутіші світові аналоги, такі як A current Affair (Лос-Анджелес), Rose Bowl (Пасаден), а також паризькі, берлінські та токійські маркети. Для участі куратори вибирають лише найкрутіші серед безлічі вінтажних та локальних проектів, спрямованих на презентацію одяг, прикраси, книги, декор та їжу.

Директорою Департаменту культури Яною Баринової було заявлено, що у спільному проекті з KYIVNESS планується перетворення Києва на культурну європейську столицю, життя якої сповнене резонансних подій та світових прем'єр, куди їздитимуть на різні фестивалі та концерти, де на вулицях вечорами не гуляє та відривається молодь. лише України, а й усього світу. З цією метою Департамент підтримуватиме тих, хто просуває смак, стиль, естетику, активність у світових культурних процесах та, природно, сміливість та незалежність від чужих думок.

На KYIVNESS можна розміщені знахідки з вінтажних маркетів, які проходять у таких містах як Париж, Лос-Анджелес, Барселона та Токіо. Крім того, тут є одяг від Юлії Пеліпас (Vogue Ukraine), співачки Місяця та Маші Реви, тут представлені речі, розроблені та випущені українськими брендами.

Основною метою творців проекту є показати, що змішування вінтажу та локальних брендів – дуже важливе з урахуванням екологічної ситуації, а крім того – це сучасно та широкодоступно.

Гості KYIVNESS побачать справжню вінтажну та ресейл-селекцію, міжнародну селекцію та різноманітні експозиції. Серед експозицій можна зустріти постійну експозицію музею з прикладами одноразового посуду (колекція S.Lab та Yova Yager). Крім того, тут є виставка, яка містить перші в Україні елементи дизайну, виготовлені з міцелію грибів. Ця колекція була показана на Paris Design Week 2021, а її бестселер - глечик, який також буде представлений на KYIVNESS.

Що стосується музики, вже визначено хедлайнера суботи та неділі: у суботу ним буде CJ PLUS (Одеса), який є вініловим дигером та саунд-продюсером. Ним було зібрано першу компіляцію українського фанку 70-х, яка складається з рідкісних платівок. За час своєї кар'єри CJ PLUS ротував на радіостанціях світу (BBC 1Xtra також серед них), провів CJ PLUS європейський тур гастролей, безліч живих виступів у різних симфонічних шоу Одеського оперного театру. У неділю гості зможуть насолодитися роботою української ді-джейки Катро Заубер.

Всі заходи CJ PLUS відбуваються в окремій історичній локації, в яких відображатиметься дух столиці. Цього року маркет пройде в Шоколадному будинку, а сам захід займе шість залів музею: серед них – вестибюль, Мавританський зал, Гранатова вітальня, неорококо-вітальня, зал у модерному стилі та велика біла зала.

Нагадаємо: раніше ми писали про те, що у Києві відкрилася галерея протестного мистецтва.

Читайте также