"Київводоканал" припинив прийом абонентів

Звернутися в Київводоканал пропонують за допомогою електронних засобів зв'язку

Посилення карантину в Києві призвело до зміни в роботі столичних підприємств. Так, зокрема "Київводоканал" припинив прийом громадян. Про це повідомляє прес-служба підприємства, передає "Вечірній Київ". Через складну епідеміологічну ситуацію з ковідом в Києві з 12 жовтня всі центри обслуговування споживачів ЗАТ "АК" Київводоканал "припиняють особистий прийом абонентів.

"Більшість питань, що стосуються роботи нашого підприємства, ви можете вирішити з дому, звернувшись до нас по телефону, по електронній пошті, або по скайпу", - відзначають в Київводоканалу.

Також киянам нагадали, як передати показання лічильників через головну сторінку сайту Київводоканалу.

Як повідомляв портал "Коментарі", з понеділка, 12 жовтня в Україні вступило в дію новий розподіл регіонів за рівнями епідемічної небезпеки поширення COVID-19. Київ потрапив у "помаранчевої зони" , як і ряд регіонів Київщини. В "помаранчевої" зоні заборонена діяльність об'єктів розміщення (хостелів, туристичних баз і т.д.), крім готелів; діяльність розважальних закладів, ресторанів в нічний час; планові госпіталізації в лікарнях; робота спортзалів, фітнес-центрів, закладів культури; прийом нових змін в дитячі табори. Масові заходи дозволені в кількості 1 людина на 20 квадратних метрів і за участю не більше 100 чоловік.



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися