Відключення світла у Києві: як працюють основні служби доставки

Стало відомо, як працюють основні служби доставки в українській столиці за відключення електроенергії після ударів російських окупантів по критичній інфраструктурі

Стало відомо, як працюють основні служби доставки в українській столиці за відключення електроенергії після ударів російських окупантів по критичній інфраструктурі. Про це стало відомо із матеріалу, який опублікувало місцеве видання БЖ.

Bolt Food - у коментарі "Небоскрьох" один з кур'єрів розповів, що працювати зараз стало важче. Наприклад, при відключенні світла може погіршитися мобільний зв'язок, що ускладнює взаємодію з клієнтами. Також кур'єр може застрягти у ліфті, а іноді замовнику важко достукатися, адже без світла дзвінки на дверях також не працюють.

У самій компанії запевняють, що ситуації із застряганням ліфта трапляються вкрай рідко, але служба підтримки приходить на допомогу кур'єрам. Якщо замовлення не вдалось доставити, кур'єру компенсують гроші.

Glovo — без мобільної мережі компанія радить кур'єрам змінити її вручну (підключитися до іншого оператора в налаштуваннях).

"У такій ситуації, якщо у тебе ловить мережу, потрібно написати в службу підтримки та чекати, поки скасують замовлення. За це Glovo платить 30 грн компенсації, оскільки кур'єр втратив багато часу", - зазначає кур'єр Ярослав.

У Glovo додають, що відключення світла серйозно вплинули на їхню роботу, оскільки через це у компанії тепер менше замовлень.

Але в обох службах доставки запевняють, що бізнес швидко адаптується до відключень електрики та закуповує додаткові джерела живлення.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися