"Київгаз" зробив важливу заяву для користувачів: що потрібно знати

У підприємстві "Київгаз" звернулися до мешканців української столиці щодо того, куди необхідно звертатись у разі виникнення питань

У підприємстві "Київгаз" звернулися до мешканців української столиці щодо того, куди потрібно звертатися у разі виникнення питань.

Якщо ви не користуєтеся онлайн сервісами компанії, можете отримати консультацію спеціаліста в найближчому центрі обслуговування. Вони знаходяться на адресах: вул. Василенка, 5, вул. Раїси Окіпної, 4, вул. Електротехнічна, 9, пр-т Лужевського, 18.

Центри обслуговування працюють з вівторка до п'ятниці з 9:00 до 16:00, перерва з 13 до 13.45. Перед візитом слід записатись на прийом. Якщо ж ви надаєте перевагу онлайн-формату, то питання можна вирішити одним з наступних способів: особистий кабінет, чат-бот у Телеграмі, чат-бот у Вайбері, Служба підтримки у Телеграмі.

У Київгазі нагадують: для того, щоб не мати боргів, за послуги потрібно платити до 25 числа кожного місяця.

Нагадаємо, що у додатку "Дія" можна отримати нові лампочки - йдеться про обмін старих лампочок розжарювання на сучасні енергозберігаючі. Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого прес-службою додатку.

Відомо, що програму обміну лампочок уряд запустив, щоб знизити навантаження на енергетичну систему країни та скоротити дефіцит електроенергії. Для обміну лампочок потрібно бути громадянином України 18 , мати паспорт та податковий номер у додатку, принести п'ять справних ламп розжарювання на "Укрпошту".

Щоб залишити заявку в додатку, потрібно зробити кілька кроків: авторизуйтесь у додатку, виберіть Послуги – Обмін лампочок, вкажіть контактний номер телефону та відділення "Укрпошти", в якому хочете отримати лампи, вкажіть тип і кількість світлодіодних ламп, які хочете отримати.



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися