Серед киян значно впав попит на відвідування торговельних центрів

Відвідуваність у торговельних центрах Києва знизилася на третину

Відвідуваність торговельних центрів Києва знизилася з 506 осіб на 1000 квадратних метрів з початку 2022 року до 362 на початок 2023 року. Про це агентству "Інтерфакс-Україна" повідомили в прес-службі Української торгової гільдії.

Як повідомила голова УТГ Євгенія Локтіонова, результати першого кварталу на початку війни показали найбільше падіння, впавши до історичного мінімуму – 291 особа.

З витисненням ворожих військ з території Київської області, що повернуло мешканців до столиці та призвело до відкриття торговельних центрів, кількість відвідувачів поступово почала відновлюватися, досягнувши 362 осіб на початку 2023 року.

Євгенія Локтіонова зазначає, що торгові центри окружного формату, серед яких багато великих міжнародних універмагів (Inditex, M&S, GAP, IKEA), показали більшу стійкість у відвідуваності (496 осіб на початок 2023 року) проти регіональних об'єктів (274 осіб).

За експертною оцінкою УТГ, найменші коливання у відвідуваності демонструють центри районного формату, де зосереджені товари та послуги повсякденного попиту. За словами Локтіонової, післявоєнний спад відвідуваності особливо відчується в морально застарілих, непопулярних і незручно розташованих об'єктах.

Стало відомо, які торговельно-розважальні центри працюють за відключення електроенергії в українській столиці.

Нагадуємо, що в одному з ТРЦ Києва запуск генератора налякав киян. В Оболонському районі Києва запуск генераторів в торговому центрі Dream berry під час повітряної тривоги неабияк налякав киян. В місцевих пабліках поширили фото та відео, схожі на пожежу.

Читайте также