Зміни правил в роботі столичного метро обурили киян

До столичної влади звернулися з петицією

У Києві потрібно якнайшвидше відкрити вестибюль №2 на станції метро "Оболонь". Про це йдеться у відповідній петиції, зареєстрованій на офіційному сайті Київської міської ради, передають "Коментарі".

Авторка петиції №11786 Юлія Пилипишина стверджує, що ремонтні роботи на станції метро "Оболонь", через які закрили вестибюль №2, не виконуються. Водночас, вже місяць дуже великий потік людей прямує до цієї станції з житлового масиву Виноградар.

"Закриття цього вестибюлю створює незручності, та потребує додаткового часу для того щоб потрапити у метро. До того ж оголошена причина закриття (ремонт) не виконується. Просимо звернути увагу, та пришвидшити виконання робіт", — йдеться в петиції.

Для розгляду звернення в Київській міській раді петиція має зібрати шість тисяч голосів на підтримку. Збір підписів триває.

У Києві наприкінці січня змінилася робота кількох станцій столичного метро. На станції метро "Оболонь" відкрили вестибюль №1 в напрямку станції "Мінська", а вестибюль №2 в напрямку станції "Почайна" зачинили. Зміни в режимі роботи станції пов’язані з ремонтом підземних пішохідних переходів, що перебувають на балансі КП "ШЕУ" Оболонського району. Також під час закриття вестибюля №2 на станції метро "Оболонь" планували замінити лінійку турнікетів.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у Києві планують продовжити забезпечення станцій метро безкоштовним швидкісним Wi-Fi. Мер столиці Віталій Кличко підтримав пропозицію, викладену в петиції. Кличко поінформував, що встановлення обладнання Wi-Fi у Київському метрополітені триває вже кілька років. Поки що у столиці створено інфраструктуру в 33 потягах, змонтовано та введено в дослідну експлуатацію обладнання мережі Wi-Fi на 12 станціях метро. Подробиці — в нашому матеріалі.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися