Станції метро у Києві запрацювали за новими правилами

Про що треба знати пасажирам

У Києві відсьогодні, 28 січня, змінилася робота кількох станцій столичного метро. Про зміни пасажирів попередили в комунальному підприємстві "Київський метрополітен", передають "Коментарі".

За даними перевізника, в суботу, 28 січня, на станції метро "Оболонь" відкрили вестибюль №1 в напрямку станції "Мінська", а вестибюль №2 в напрямку станції "Почайна" зачинили. Зміни в режимі роботи станції пов’язані з ремонтом підземних пішохідних переходів, що перебувають на балансі КП "ШЕУ" Оболонського району. Також під час закриття вестибюля № 2 на станції метро "Оболонь" замінять лінійку турнікетів.

Нове обладнання приймає всі форми оплати проїзду, зокрема:

·       транспортну картку;

·       QR-квиток та QR-код, згенерований у застосунку "Київ Цифровий";

·       безконтактну банківську картку;

·       мобільний додаток ApplePay та Google Pay.

Станція метро "Оболонь" працює для перевезень пасажирів із 05:29 до 21:29. Водночас як укриття станції столичного метрополітену працюють цілодобово.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у Києві планують продовжити забезпечення станцій метро безкоштовним швидкісним Wi-Fi. Про це йдеться у відповіді Київського міського голови Віталія Кличка на петицію до столичної влади. Мер столиці підтримав пропозицію, викладену в електронному зверненні. Кличко поінформував, що встановлення обладнання Wi-Fi у Київському метрополітені триває вже кілька років. Поки що у столиці створено інфраструктуру в 33 потягах, змонтовано та введено в дослідну експлуатацію обладнання мережі Wi-Fi на 12 станціях метро. Подробиці — в нашому матеріалі.

Нагадаємо, у Києві можуть запровадити безготівкову оплату в маршрутках, однак для цього потрібна згода перевізників. Заступник голови Київської міської державної адміністрації Валентин Мондриївський пояснив, що запровадження електронного квитка в маршрутках для безготівкової оплати проїзду у Києві можна здійснити лише після вирішення питання приєднання перевізників до спеціальної автоматизованої системи оплати проїзду. Перевізники, які надають послуги з перевезення пасажирів в маршрутках, цього не зробили.

Читайте також, що кияни поскаржились в петиціях до влади на катастрофічну нехватку автобусів на маршрутах.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися