Кияни поскаржились владі на катастрофічну нехватку автобусів на маршрутах
Зареєстровано кілька петицій до мерії столиці
У Києві пасажири масово
скаржаться на катастрофічну нехватку автобусів на маршрутах. Про це йдеться у відповідних
петиціях, зареєстрованих на офіційному сайті Київської міської ради, передають
"Коментарі".
Автор петиції №11674 Максим
Кочура закликав столичну владу продовжити автобусний маршрут №25 від станції
метро "Почайна" до станції метро "Нивки". На його думку, маршрут цього автобусу
має пролягати через проспект Свободи. Свою пропозицію автор звернення пояснює
тим, що у комунального підприємства "Київпастранс" замало рухомого складу.
Через нехватку транспорту автобусі маршрутів №5, №5Д та №26 пасажири чекають
дуже довго та мерзнуть на зупинках.
В петиції №11677 автор звернення до влади Києва Володимир Бризулич вимагає пустити транспорт від вулиці Туполєва до жилого масиву Виноградар. "Скільки років ще можна чекати якийсь автобус, чи маршрутку в напрямку вулиці Туполєва до Виноградаря? Довго ще ми будемо пересадкою стрибати?! Величезна вулиця і багато людей їздить на Виноградар! Досить красти гроші, пустіть транспорт! Дякую", — обурився в петиції киянин.
Окрім того, в петиції №11633 авторка Ірина Оверченко просить столичну владу додати автобусів на маршрути трамваїв №1 та №3. "Катастрофічно не вистачає автобусів на маршрутах №1 і №3 трамваїв, неможливо дібратися на роботу і з роботи. Люди давлять одне одного, травмуються. Це катастрофа!!!" — наголосила авторка звернення до влади Києва.
Також кияни пропонують столичним
посадовцям запросити більше рухомого складу для комунального підприємства "Київпастранс"
в якості гуманітарної допомоги у містах країн Євросоюзу. Про це йдеться в
петиції №11625
автора Олександра Ласкавого.
"Вважаю необхідним запросити
більше автобусів, трамваїв та тролейбусів у містах країн Європейського Союзу,
оскільки кількість випуску машин на маршрутах є вкрай малою, внаслідок чого в рухомому
складі створюється давка. Багато людей через переповненість просто залишаються
на зупинках", — наголосив автор звернення.
Рух трамваїв та тролейбусів у Києві, який призупинили через постійні відключення електроенергії, має бути обов‘язково відновлений після стабілізації енергосистеми України, наголосив автор петиції.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у Києві планують продовжити забезпечення станцій метро безкоштовним швидкісним Wi-Fi. Про це йдеться у відповіді Київського міського голови Віталія Кличка на петицію до столичної влади. Мер столиці підтримав пропозицію, викладену в електронному зверненні. Кличко поінформував, що встановлення обладнання Wi-Fi у Київському метрополітені триває вже кілька років. Поки що у столиці створено інфраструктуру в 33 потягах, змонтовано та введено в дослідну експлуатацію обладнання мережі Wi-Fi на 12 станціях метро. Подробиці — в нашому матеріалі.
Нагадаємо, у Києві можуть запровадити безготівкову оплату в маршрутках, однак для цього потрібна згода перевізників. Заступник голови Київської міської державної адміністрації Валентин Мондриївський пояснив, що запровадження електронного квитка в маршрутках для безготівкової оплати проїзду у Києві можна здійснити лише після вирішення питання приєднання перевізників до спеціальної автоматизованої системи оплати проїзду (АСОП). Перевізники, які надають послуги з перевезення пасажирів в маршрутках, цього не зробили.
Читайте також про
петицію до влади Києва із закликом відкрити для проїзду Дарницький та Південний
мости.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!
Пётр
20 січня 2023, 08:45
Необходимо замов Кличка хотябы по несколько раз в месяц отправлять в поездки по Киеву на городском транспорте, с персональных автомобилей проблем не видно. Возможно тогда не будут им приходить в голову бредовые идеи по введению ковид-спецпропусков на пустой транспорт, высадка пассажиров среди дороги во время воздушной тревоги, уменьшение количества городского транспорта и сдача маршруткам самых прибыльных маршрутов, ...
Юрий
17 січня 2023, 15:54
Пустити більше автобусів.
Savitur
10 січня 2023, 20:18
Твари!!!
Ольга
9 січня 2023, 22:33
С маршрутчиками ясно почему не сделали, владельцы зарабатывают миллионы и скупают квартиры своим родственникам, обходят налоги.
Юрий
9 січня 2023, 16:21
Если приглядеться повнимательнее - окажется,что транспорта не так уж и мало. Просто графики движения "скоректированы" так, чтобы киевляне побольше пользовались маршрутными такси, а не коммунальным транспортом. Обратите внимание - городской транспорт,идущий в одном направлении чаще всего следует друг за другом ( разные маршруты). Затем - длительное отсутствие транспорта. Люди,махнув рукой на попытку дождаться , садятся в маршрутку. Автобусы, заменяющие сейчас трамваи и троллейбусы, тем временем спокойно отстаиваются на конечных,ожидая "отмашки". Это касается трамв. маршрутов 11,16,19.; троллейбусных 11,12,43. Вероятно жители других районов Киевеа смогут продолжить этот список. Если загрузить приложение Киевпасстранс - отчётливо это видно.Наверное кому-то очень выгодно,чтобы пассажиры пополняли карманы частных перевозчиков,а не казну города. Да и "откат" занесут.