2 із 5 - київські мости потрапили до рейтингу

"Укрзалізниця" оприлюднила рейтинг найдовших залізничних мостів України


До "Топ-5" потрапили 2 київських мости

 

IhcdM9_DVfimBlfcYQVRq4pjm.png



Міст Кірпи - комбінована залізнично-автомобільна переправа. Наймолодший з мостів міста через Дніпро. Його збудували у 20042011 роках за ініціативою тодішнього міністра транспорту Георгія Кірпи, аби мати можливість відремонтувати і розвантажити Дарницький залізничний міст, що стоїть поруч.
Петрівський залізничний міст  — входить до складу Північного напівкільця Київського вузла Південно-Західної залізниці, сполучає Рибальський острів з Воскресенкою і Русанівськими садами. Йому понад 100 років - будівництво капітального мосту імператриці Марії Федорівни розпочалося 15 травня 1916 року. Міст пережив два руйнування – під час визвольних змагань 1917-1921 років та окупації німцями Києва у1941. 

Має ще один неофіційний рекорд – урбаністи називають його найдорожчим у світі. Бо його кошторис збільшувався кілька разів під час будівництва, загалом він коштував 9 млрд. грн. – більше $1.1 млрд! Хоч поїзди і автомобіля їздять мостом вже 10 років, його досі офіційно не ввели в експлуатацію. Будівництво перебуває на балансі "Укрзалізниці", але вже кілька років тривають перемовини з КМДА про передавання моста на баланс міста. Автомобільні з’їзди на Березняках досі не побудовані. 



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися