"Укрзалізниця" оприлюднила рейтинг найдовших залізничних мостів України
До "Топ-5" потрапили
2 київських мости
Міст Кірпи - комбінована
залізнично-автомобільна переправа. Наймолодший з мостів
міста через Дніпро. Його збудували у 2004—2011 роках за ініціативою тодішнього
міністра транспорту Георгія Кірпи, аби мати можливість
відремонтувати і розвантажити Дарницький залізничний міст, що стоїть поруч.
Петрівський залізничний міст — входить до складу Північного напівкільця Київського вузла Південно-Західної
залізниці, сполучає Рибальський острів з Воскресенкою і Русанівськими садами. Йому понад 100
років - будівництво капітального мосту імператриці Марії Федорівни розпочалося
15 травня 1916 року. Міст пережив два руйнування – під час визвольних змагань
1917-1921 років та окупації німцями Києва у1941.
Має ще один неофіційний рекорд – урбаністи називають його найдорожчим у світі. Бо його кошторис збільшувався кілька разів під час будівництва, загалом він коштував 9 млрд. грн. – більше $1.1 млрд! Хоч поїзди і автомобіля їздять мостом вже 10 років, його досі офіційно не ввели в експлуатацію. Будівництво перебуває на балансі "Укрзалізниці", але вже кілька років тривають перемовини з КМДА про передавання моста на баланс міста. Автомобільні з’їзди на Березняках досі не побудовані.