У Києві запрацював єдиний номер для всіх надзвичайних ситуацій
Комунікаційний центр 112 розпочав повноцінну роботу у столиці
Міністерство внутрішніх справ повноцінно впровадило службу 112 у Києві — єдиний номер для всіх надзвичайних ситуацій. Про це повідомляє міністр внутрішніх справ України Ігор Клименко, передають "Коментарі".
Стало відомо, що комунікаційний центр 112 вже активно обробляє вхідну інформацію у столиці.
Оператори центру приймають дзвінки від громадян та надсилають запити до відповідних підрозділів, які реагують на виклик.
Ігор Клименко зазначив, що у центрі працюють оператори, які володіють жестовою мовою, що дозволяє спілкуватися з громадянами через відеодзвінок. Для отримання такої можливості необхідно надіслати смс-повідомлення на номер 112 та очікувати посилання на відеодзвінок.
Майбутні кроки МВС - розширення служби 112 на всі міста-мільйонники, а в подальшому - на всю територію України.
Нагадуємо, що у міському застосунку "Київ Цифровий" додали можливість отримувати та оплачувати рахунки за комунальні послуги. Застосунок додав новий сервіс, який дозволяє мешканцям столиці отримувати та оплачувати рахунки за комунальні послуги, а також зберігати квитанції про оплату безпосередньо в особистому профілі.
Також у Києві для всіх охочих проведуть одноденні безоплатні навчання з підготовки до національного спротиву. Запис на навчання вже розпочато.