"Київтеплоенерго" зробило важливу заяву про оплату комуналки: деталі
У комунальному підприємстві "Київтеплоенерго" зробили важливу заяву про оплату послуг та зв'язок із фахівцями для мешканців української столиці
У комунальному підприємстві "Київтеплоенерго" зробили важливу заяву про оплату послуг та зв'язок із фахівцями для мешканців української столиці. Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого прес-службою компанії на її ресурсах у соціальних мережах.
За словами комунальників, завдяки дистанційним каналам зв'язку можна передати свідчення лічильників, отримати консультацію щодо нарахувань або надіслати необхідні документи.
Споживачі можуть вибрати зручний для себе спосіб комунікації: особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго та на сайті ЦКС – для онлайн-оплати та передачі показань лічильників, месенджер на Facebook-сторінці – для отримання консультацій та передачі скан-копій документів.
Зворотній зв'язок на сайті ЦКС – для оперативного вирішення питань. Розділ "Дистанційне обслуговування" – для оформлення заявок, зокрема для отримання дубліката рахунку-повідомлення.
Електронний рахунок для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку. Skype-зв'язок – для консультацій та передачі скан-копій документів.
Telegram – для консультацій та передачі скан-копій документів. Сall-центр ЦКС за номером (044)247-40-40 – для консультацій та передачі показань лічильників.
Безкоштовна телефонна лінія за номером 0-800-404-407 для передачі показань лічильників з мобільного. Стаціонарні телефонні номери сервісних центрів – передачі показань лічильників. Розділ "Додатковий сервіс" – для замовлення перевірки, заміни, встановлення лічильників та інших сантехнічних послуг.