"Київтеплоенерго" зробило важливу заяву про оплату комуналки: деталі

У комунальному підприємстві "Київтеплоенерго" зробили важливу заяву про оплату послуг та зв'язок із фахівцями для мешканців української столиці

У комунальному підприємстві "Київтеплоенерго" зробили важливу заяву про оплату послуг та зв'язок із фахівцями для мешканців української столиці. Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого прес-службою компанії на її ресурсах у соціальних мережах.

За словами комунальників, завдяки дистанційним каналам зв'язку можна передати свідчення лічильників, отримати консультацію щодо нарахувань або надіслати необхідні документи.

Споживачі можуть вибрати зручний для себе спосіб комунікації: особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго та на сайті ЦКС – для онлайн-оплати та передачі показань лічильників, месенджер на Facebook-сторінці – для отримання консультацій та передачі скан-копій документів.

Зворотній зв'язок на сайті ЦКС – для оперативного вирішення питань. Розділ "Дистанційне обслуговування" – для оформлення заявок, зокрема для отримання дубліката рахунку-повідомлення.

Електронний рахунок для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку. Skype-зв'язок – для консультацій та передачі скан-копій документів.

Telegram – для консультацій та передачі скан-копій документів. Сall-центр ЦКС за номером (044)247-40-40 – для консультацій та передачі показань лічильників.

Безкоштовна телефонна лінія за номером 0-800-404-407 для передачі показань лічильників з мобільного. Стаціонарні телефонні номери сервісних центрів – передачі показань лічильників. Розділ "Додатковий сервіс" – для замовлення перевірки, заміни, встановлення лічильників та інших сантехнічних послуг.



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Наталія

21 жовтня 2023, 17:55

Моя адреса: Київ, пр. П.Тичини 5 кв 146. моб. тел. 098-1090730. В нашому будинку 19 жовтня включили опалення. Але по нашому стояку, як і кожен рік, опалення є тільки в одній кімнаті. В минулому році так само підключення відбулося тільки в одній кімнаті. У мене 3-кімнатна, 4 батареї. Повністю підключили тільки в кінці листопада. Мені сказали, що перерахунку ніхто мені робити не буде. В цьому році буде теж саме, тому що заявки можна подавати тільки с 25 жовтня. У мене питання - чому я повинна платити за опалення всієї квартири, якщо із 4 батарей тільки одна тепла. Кожен рік одне й те саме. Чому це питання не можна вирішити. Підключають аби як, хоч би раз зайшли на перший поверх і спитали, чи є у нас опалення.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися