"Київводоканал" зробив важливу заяву про оплату комуналки: деталі

У комунальній компанії "Київводоканал" зробили важливу заяву про оплату платіжок для мешканців української столиці - людям пояснили, куди необхідно звертатися

У комунальній компанії "Київводоканал" зробили важливу заяву про оплату платіжок для мешканців української столиці – людям пояснили, куди потрібно звертатися. Про це стало відомо із офіційного повідомлення, яке прес-службою компанії на її ресурсах.

За словами комунальників, якщо виникли питання щодо нарахувань та перерахунків чи потрібно відкоригувати та актуалізувати дані лічильників води, зверніться до Центру обслуговування споживачів "Київводоканалу".

Відвідати спеціалістів можна особисто. Більшість питань можна вирішити дистанційно, для цього є багато онлайн-сервісів та різні способи зв'язку.

Консультації можна отримати за номером 202-02-02. Залишити звернення можна у чат-ботах Viber або Telegram.

Також є можливість написати звернення на електронну пошту відповідно до району: email Оболонського р-ну: kvkobolonsky@gmail.com; email Подільського р-ну: kvkpodilsky@gmail.com; email Шевченківського р-ну: kvkshevchenkivskiy@gmail.com; email Деснянського р-ну: kvkdesnyansky@gmail.com; email Печерського р-ну: kvkpechersky@gmail.com; email Дарницького р-ну: kvkdarnitsky@gmail.com; email Дніпровського р-ну: kvkdniprovsky@gmail.com; email Святошинського р-ну: kvksvyatoshinsky@gmail.com; email Голосіївського р-ну: kvkholosiivsky@gmail.com; email Солом'янського р-ну: kvksolomensky@gmail.com

Якщо виникли питання відсутності водопостачання, аварійної ситуації на мережі чи якості води, слід звертатися до диспетчерської за номерами 15-81 або (044) 200-73-01.

Читайте также