У "Київтеплоенерго" зробили важливу заяву про оплату комуналки: деталі
У комунальній компанії "Київтеплоенерго" зробили важливу заяву про оплату комуналки - мешканцям української столиці назвали 10 дистанційних каналів для вирішення питань послуг
У комунальній компанії "Київтеплоенерго" зробили важливу заяву про оплату комуналки – мешканцям української столиці назвали 10 дистанційних каналів для вирішення питань послуг. Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого прес-службою компанії.
За словами комунальників, через зазначені канали можна передати показання лічильників, отримати консультацію щодо нарахувань або надіслати необхідні документи. Споживачів закликають вирішувати питання у сфері ЖКГ дистанційно, обравши будь-який зручний спосіб комунікації:
— Особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго та на сайті ЦКС – для онлайн-оплати та передачі показань лічильників, мессенджер на Facebook-сторінці – для отримання консультацій та передачі скан-копій документів.
— Зворотний зв'язок на сайті ЦКЗ – для оперативного вирішення питань.
— Розділ "Дистанційне обслуговування" – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дубліката рахунку-повідомлення.
— Електронний рахунок для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку.
— Skype-зв'язок – для консультацій та передачі скан-копій документів.
— Telegram – для консультацій та передачі скан-копій документів.
— Сall-центр ЦКС за номером (044) 247-40-40 – для консультацій та передачі показань лічильників.
— Безкоштовна телефонна лінія за номером 0-800-404-407 для передачі свідчень лічильників з мобільного.
— Стаціонарні номери сервісних центрів – для передачі показань лічильників.
— Розділ "Додатковий сервіс" – для замовлення перевірки, заміни, встановлення лічильників та інших сантехнічних послуг.