У "Київводоканалі" розказали, як замовити повірку лічильників: попит на послугу високий

Як дізнатись, що прийшов час робити повірку

У "Київводоканалі" повідомили, що попит на послуги з повірки лічильників залишається високим. Фахівці відповіли на найбільш розповсюджені питання щодо замовлення повірки. 

Про це повідомляє пресслужба "Київводоканалу". 

Як замовити повірку?

- За посиланням 

- За телефоном 202-02-02

- Через чат-боти Viber та Telegram

Як обробляються заявки на сайті?

- Після оформлення вашого замовлення на пошту прийде номер замовлення.

- Якщо ви замовили повірку без демонтажу, протягом 10 робочих днів вам зателефонує диспетчер для узгодження дати виконання робіт. 

- Якщо ви замовляли повірку з демонтажем, протягом 2 робочих днів на вашу електронну пошту надійде рахунок за виконання послуги. Після сплати рахунку протягом 10 робочих днів вам зателефонує диспетчер для узгодження дати виконання робіт. 

Як дізнатись, що прийшов час робити повірку?

Для визначення дати наступної перевірки нових лічильників слід додати 4 роки до дати виготовлення лічильника, яка вказана в технічному паспорті приладу. Важливо зауважити, що ці 4 роки мають бути підраховані саме від цієї дати виготовлення, а не від дати встановлення лічильника. Також якщо ваш лічильник вже проходив періодичну повірку, її дату ви можете подивитись у виданому вам свідоцтві.

Нагадаємо, "Коментарі" писали, що у Київській обласній військовій адміністрації розповіли про запуск опалювального сезону на території регіону. Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого прес-службою Київської ОВА.



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися