"Київводоканал" запровадив новітній сервіс: подробиці від комунальників
Комунальна компанія "Київводоканал" запровадила революційне нововведення - йдеться про новий сервіс
Комунальна компанія "Київводоканал" запровадила революційне нововведення - йдеться про новий сервіс для підприємств в українській столиці. Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого прес-службою компанії на її ресурсах у соціальних мережах.
За словами комунальників, в особистому електронному кабінеті Київводоканалу для юридичних осіб запрацював новий сервіс – "Екологія".
Тепер, натиснувши вкладку "Екологія", абонент може переглянути інформацію щодо всіх об'єктів, за якими укладено договір на водопостачання з Київводоканалом, а також надіслати документи через систему електронного документообігу.
Для входу в особистий кабінет необхідно зайти на сайт Київводоканалу, перейти у вкладку "Для компаній", перейти до кабінету юридичних осіб, ввести свій логін та пароль.
Нагадаємо, що на території Київської області під час масштабних відключень світла взимку близько 10,5% споживачів не потраплять під обмеження, оскільки їхні будинки підключені до критичної інфраструктури. Про це повідомили в енергетичній компанії ДТЕК у коментарі журналістам видання Forbes.
За словами енергетиків, восени 2022 року через масований обстріл енергоінфраструктури споживачам вимикали світло за графіками. Окремих клієнтів не вимикали, вони підключені до критичної інфраструктури.
Наразі працівники ДТЕК Київські регіональні електромережі вдвічі зменшили кількість споживачів, приєднаних до енергомереж критичної інфраструктури та яких не вимикали від енергопостачання минулого року. Цієї зими їх буде 10,5% усіх споживачів регіону.