У "Київтеплоенерго" розказали, як замовити повірку лічильників

Усі квартирні лічильники теплової енергії та гарячої води підлягають періодичній повірці

Всі лічильники тепла та гарячої води, що встановлені в київських квартирах, потребують періодичної повірки, яка триває кожні 4 роки. Це вимоги законодавства про метрологію, які разом впливають на точність нарахування споживання.

Про це повідомляє КП "Київтеплоенерго".

Для перевірки дати наступної перевірки можна мати паспорт лічильника, свідоцтво про підтвердження перевірки (якщо ця процедура вже була проведена) або звернутися за консультацією до Комунального концерну "Центр комунального сервісу".

Користувачі особистих кабінетів сайтів Київтеплоенерго та Центру комунального сервісу  завчасно отримують оповіщення про необхідність повірки лічильника. Клієнти самостійно можуть замовити повірку, яку можуть проводити тільки сертифіковані організації. Їх перелік – на сайті Мінекономіки. У Києві замовити повірку можна також звернувшись до ЦКС.

Інформацію про результати повірки (документи) можна передати особисто в сервісні центри ЦКС або через дистанційні канали обслуговування  Це потрібно для актуалізації даних в інформаційно-аналітичній системі.

Нагадаємо, "Коментарі" писали, що в українській столиці готуються до масштабних відключень електроенергії, експерт пояснив, за якої температури повітря можуть початися обмеження.





Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися