У Києві зробили важливу заяву про оплату проїзду в метро: подробиці
У Київській міській державній адміністрації зробили важливу заяву про оплату проїзду у метрополітені
У Київській міській державній адміністрації зробили важливу заяву про оплату проїзду в метрополітені — йдеться про компенсацію через закриття шести станцій на блакитній гілці. Про це стало відомо із офіційного повідомлення, яке опублікувала прес-служба КМДА.
За словами чиновників, за першу добу пасажирам, змушеним здійснювати пересадки на ст. м. "Либідська", повернуто майже 18,5 тисячі поїздок
— 9729 поїздок компенсували тим, хто як пересадку використовував наземний громадський транспорт;
- 8624 - додаткові поїздки в метро на "синій" гілці.
Загальна сума компенсації за першу добу склала понад 110 тис. грн.
Нагадаємо, що в українській столиці з 18 грудня кардинально змінюють систему оплати проїзду в київському метрополітені - починаються компенсації за вимушені пересадки на станції метро " Либідська". Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого прес-службою комунального підприємства "Київпастранс". За словами чиновників, з 18 грудня почне працювати система компенсації поїздок через вимушені пересадки на станції метро "Либідська". Проїзд коштуватиме не більше ніж 8 гривень.
Місто компенсує проїзд у тимчасових маршрутах №№ 2-М, 60, 43-К та додаткові поїздки до метро на синій гілці. Тож якщо скористатися автобусом 2-м із Теремків до Либідської, а потім доїхати до центру на метро – одна з двох витрачених поїздок повернеться на карту. Навіть за 2 чи 3 вимушені пересадки, все одно пасажир оплачує лише одну поїздку. Але час у дорозі не повинен перевищувати двох годин, щоб компенсація спрацювала. Компенсація діє для пластикової та цифрової карти та QR-квитків, створених з поїздок. Карту потрібно валідувати у наземному транспорті та метро під час кожної пересадки. Поїздки за вимушені пересадки повернуться на карту вже наступного дня.