У метро Києва зробили важливу заяву про закриття станцій: подробиці

У комунальному підприємстві "Київський метрополітен" розповіли, скільки пасажирів підземка втратила через закриття шести станцій на блакитній гілці

У комунальному підприємстві "Київський метрополітен" розповіли, скільки пасажирів підземка втратила через закриття шести станцій на блакитній гілці. Про це стало відомо із офіційного коментаря, який у КП дали у відповідь на інформаційний запит журналістів видання Телеграф.

За словами транспортників, з моменту закриття перегону між станціями "Деміївська" та "Либідська" середньодобовий пасажиропотік на синій гілці скоротився майже на 22%. Закриття перегону середньодобового пасажиропотіку на Оболонсько-Теремківській лінії становило 210 тисяч осіб, а після – 165 тис. осіб. У КП наголосили, що забезпечили на належному рівні безпеку перевезень пасажирів та рух поїздів. Також у комунальному підприємстві нагадують, що з 13 грудня 2023 року і до завершення відновлювальних робіт метрополітен забезпечив човниковий рух I та II головними шляхами на ділянці від станції "Деміївська" до станції "Теремки" з інтервалом між поїздами 13-17 хвилин залежно від напрямки. руху.

Нагадаємо, що в українській столиці з 18 грудня кардинально змінюють систему оплати проїзду в київському метрополітені - починаються компенсації за вимушені пересадки на станції метро " Либідська". Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого прес-службою комунального підприємства "Київпастранс". За словами чиновників, з 18 грудня почне працювати система компенсації поїздок через вимушені пересадки на станції метро "Либідська". Проїзд коштуватиме не більше ніж 8 гривень. Місто компенсує проїзд у тимчасових маршрутах №№ 2-М, 60, 43-К та додаткові поїздки до метро на синій гілці.

Тож якщо скористатися автобусом 2-м із Теремків до Либідської, а потім доїхати до центру на метро – одна з двох витрачених поїздок повернеться на карту. Навіть за 2 чи 3 вимушені пересадки, все одно пасажир оплачує лише одну поїздку. Але час у дорозі не повинен перевищувати дві години, щоб компенсація спрацювала. Компенсація діє для пластикової та цифрової карти та QR-квитків, створених з поїздок. Карту потрібно валідувати у наземному транспорті та метро під час кожної пересадки. Поїздки за вимушені пересадки повернуться на карту вже наступного дня.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися