У метро Києва може бути паралізована синя гілка: пояснення експерта

В українській столиці може втратити свою доцільність синя гілка київського метрополітену, якщо буде закрито тунель між станціями "Почайна" та "Тараса Шевченка"

В українській столиці може втратити свою доцільність синя гілка київського метрополітену, якщо буде закрито тунель між станціями "Почайна" та "Тараса Шевченка". Про це стало відомо з коментаря експерта з транспортного планування Дмитра Беспалова.

За його словами, зараз обговорюються плани щодо закриття перегону між ст.м. Тараса Шевченка та Почайної. Виходить, що в режимі човникового руху працюватимуть уже кілька ділянок. І це, на його думку, може в перспективі призвести до втрати доцільності синьої лінії метрополітену: адже з одного боку будуть відрізані Теремки, а з іншого – Оболонь.

"У КМДА заявили, що тунель у цьому місці просідає, але вони робитимуть планові роботи. Для мене це не тотожні речі. Тому що просідання – це щось екстрене. Але ще не розроблено проектну документацію на плановий капітальний ремонт. Невідомо, чи провели вже тендер на визначення підрядника щодо виконання проектних робіт", - сказав аналітик.

Беспалов заявив, що якщо тунель доведеться закривати, як на Деміївці, і виконувати роботи з перекритим рухом – то проїзна здатність синьої гілки метро знизиться до неметрополітенних значень. Вона буде порівнянна із наземним транспортом.

І основною функцією об'єкта стане укриття. Збільшиться середній час поїздки містом. Якщо зараз він становить близько однієї години, то для людей він запросто стане о півтори години. Це величезні транспортні економічні втрати, але мало що можна зробити.

Читайте также