У Києві зробили важливу заяву про роботу та будівництво метро: деталі

В українській столиці порушать питання роботи та будівництва станцій київського метрополітену

В українській столиці порушать питання роботи та будівництва станцій київського метрополітену — йдеться про проведення круглого столу на відповідну тему. Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого депутатом Київської міської ради Андрієм Вітренко.

За його словами, обговорення запрошуються представники академічної спільноти, депутати Київської міськради, експерти з транспорту, представники громадськості та члени тимчасової контрольної комісії Київської міської ради з питань встановлення причин зупинки на ділянці тунелю метрополітену між станціями "Либідська" та "Деміївська".

Обговорити планують наступні термінові питання:

— аварія тунелю між станціями "Деміївська" та "Либідська": проекти заходів щодо повного захисту (герметизації) станцій та тунелів від впливу зовнішнього середовища у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

— як підвищити безпеку руху поїздів, запобігти просіданню тунелів та виникненню техногенних ситуацій;

- Головні проблеми будівництво чотирьох станцій Сирецько-Печерської лінії від станції "Сирець" - "Мостицька", "Варшавська", "Виноградар", "Маршала Гречка";

- Не дотримання будівельних норм при будівництві будівель, споруд ТРЦ поряд з метро та над метро.



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Константин.

27 січня 2024, 17:10

Одним из целесообразных направлений по выполнению второго пункта: повышение безопасности движения поездов, предотвращения проседания тоннелей и возникновения техногенных ситуаций, считаю целесообразным проведение работ по оптимизации графиков скоростных режимов движения поездов с целью снижения скорости движения поездов на опасных участках по воздействию поезда на тоннель. Подобные работы проводились в период с 1996 по 2000 год в киевском метрополитене. Целью работ было снижение потребления электроэнергии, что было достигнуто, но в результате этих работ был получен дополнительный эффект по снижению износа подвижного состава за счёт снижения пиков скоростей при движении по линии при заданном суммарном времени движения поезда по линии. Снижение пиков скоростей поезда уменьшит его силу воздействия на путь и тоннель. Описание этих работ можно найти в интернете по названию статьи " Где зарыты резервы метрополитена".

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися