"Київгаз" зробив важливу заяву щодо проведення перевірок: подробиці

У комунальній компанії "Київгаз" зробили важливу заяву для споживачів в українській столиці

У комунальній компанії "Київгаз" зробили важливу заяву для споживачів в українській столиці - йдеться про нову схему шахрайства. Про це стало відомо з офіційного повідомлення, опублікованого прес-службою компанії на її ресурсах у соціальних мережах.

За словами газовиків, у Києві зафіксовано випадки шахрайства з боку невідомих, які представляють співробітники газової служби. Аферисти ходять квартирами і вимагають від людей гроші за "планову перевірку витоку газового обладнання", хоча жодних робіт не проводять.

Комунальники нагадують киянам, що без попередження від "Київгазу" будинками ходять лише контролери чи працівники аварійної служби. Водночас про планові роботи на газовому устаткуванні попереджають заздалегідь.

З січня у багатоповерхівках столиці розпочали роботи з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання. Про заплановані заходи мешканці можуть дізнатися з оголошень у під'їздах. Графіки робіт на сайті компанії.

"Наші працівники завжди одягнені у форму з логотипом "Київгазу". При собі вони обов'язково мають засвідчені посвідчення із зазначеними ПІБ та посадою. Фахівці "Київгазу" не ходять "по квартирах" із пропозицією надати послугу, не пропонують купити у них чи встановити якісь газові прилади", — йдеться у повідомленні.

Про необхідність ремонту газового обладнання споживачі можуть повідомляти контактний центр за номерами 097 495-11-04, (044) 495-04-04 або залишити заявку на сайті. Після ремонту газовики передають громадянам акт-наряд.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися