У метро Києва стався збій з оплатою за проїзд

Розрахуватися банківськими картами та електронними платіжними сервісами поки що неможливо

У столичному метрополітені тимчасово не працює оплата банківськими картками та електронними сервісами GooglePay та ApplePay. Про це повідомляє КП "Київський метрополітен", передають "Коментарі".

За даними перевізника, наразі фахівці усувають причини технічного збою. Пасажирів київського метрополітену просять користуватися електронним квитком або придбати разовий QR-квиток в автоматах із продажу. Про відновлення роботи платіжних сервісів у звичайному режимі обіцяють повідомити відразу після усунення причин збою.

Нагадаємо, у столиці врегулювали та ввели нові правила перевезення моноколіс і самокатів у метро. Транспортники повідомили, що під час зустрічі комунальників і представників громадськості вдалося досягти низки домовленостей. Тепер моноколеса можна буде перевозити, як вони є. Самокати також можна перевозити у метро, проте ті, що складаються, рекомендується складати.

Самокати, які мають довжину понад 120 сантиметрів за сумою вимірів, оплачуються в додатковому порядку. Будь-які речі довжиною понад 200 сантиметрів перевозити забороняється.

Також за бажанням пасажирів можна проходити із самокатом, моноколесом або іншим багажем біля контролера. Важливо повідомити йому про те, що факт оплати проїзду був зафіксований. Якщо контролер не побачив оплати проїзду, то він може попросити вас зробити це ще раз.



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися