Київський метрополітен відновив роботу платіжних сервісів

У підприємстві дали поради тим пасажирам метро, в яких під час збою не пройшла оплата за проїзд

У столичному метрополітені усунули технічні проблеми. Нині оплата проїзду безконтактними банківськими картками та мобільними додатками Apple Pay та Google Pay вже працює у звичайному режимі. Про це повідомляє КП "Київський метрополітен", передають "Коментарі".

Пасажирам метро, у яких сьогодні не пройшла оплата за проїзд, у підприємстві порадили заповнити форму для перевірки транзакції за цим посиланням: https://cutt.ly/qn5RHBQ.

Киян і гостей міста закликали попередньо перевірити стан рахунку, тому що банки не надсилають повідомлень при автоматичному поверненні коштів.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у столичному метрополітені через технічні проблеми тимчасово непрацювала оплата банківськими картками та електронними сервісами Google Pay та Apple Pay. Пасажирів київського метро просили користуватися електронним квитком або придбати разовий QR-квиток в автоматах із продажу. 



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися