Київський метрополітен відновив роботу платіжних сервісів
У підприємстві дали поради тим пасажирам метро, в яких під час збою не пройшла оплата за проїзд
У столичному
метрополітені усунули технічні проблеми. Нині оплата проїзду безконтактними
банківськими картками та мобільними додатками Apple Pay та Google Pay вже
працює у звичайному режимі. Про це повідомляє КП "Київський метрополітен",
передають "Коментарі".
Пасажирам метро, у яких сьогодні не пройшла оплата за проїзд, у підприємстві порадили заповнити форму для перевірки транзакції за цим посиланням: https://cutt.ly/qn5RHBQ.
Киян і гостей
міста закликали попередньо перевірити стан рахунку, тому що банки не надсилають
повідомлень при автоматичному поверненні коштів.
Раніше портал "Коментарі"
повідомляв, що у столичному метрополітені через технічні проблеми тимчасово непрацювала оплата банківськими картками та електронними сервісами Google Pay та
Apple Pay. Пасажирів київського метро просили користуватися електронним квитком
або придбати разовий QR-квиток в автоматах із продажу.