У Києві демонтували скандальну рекламу фонду Яніни Соколової

На початку травня на вулицях столиці розмістили рекламу з надписами "Життя не має сенсу", "Буде лише гірше", "З депресії не вийти". Борди мали б привернути увагу до лінії психологічної допомоги.

У столиці демонтували провокативну рекламу фонду Яніни Соколової. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на Управління з питань реклами КМДА та КП "Київреклама".

На початку місяця фонд Яніни Соколової запустив зовнішню рекламу, мета якої спонукати людей звертатися за психологічною допомогою. На бордах і сітілайтах надрукували фрази з якими найчастіше звертаються на лінію психологічної допомоги "Варто жити". Серед надписів були "Життя не має сенсу", "Буде лише гірше", "З депресії не вийти". Поруч значно меншим шрифтом додали номер гарячої лінії.

Яніна Соколова каже, що розраховували таким чином привернути увагу громадян, яким потрібна допомога. Увагу дійсно привернули, однак зовсім в іншому ключі. На рекламу відреагувала керівниця з комунікацій моніторингового сервісу "Опендатабот" Дарина Даниленко.

"Я дуже хочу, щоб цей крінж зняли терміново. Терміново, бо якщо цей меседж потрапить цільовій аудиторії, то її дії будуть прямопротилежними до того, що написано маленькими буквами",  написала Даниленко.

Осторонь не залишилось і Управління КМДА з питань реклами. 

"Стосовно сумнівної реклами психологічної підтримки Фонду Яніни Соколової: дана реклама не є соціальною рекламою... Запитів на її розміщення до нас не надходило, КП "Київреклама" не сприяло у її розміщенні", — зазначили у повідомленні.

У відомстві також зазначили, що не можуть втручатися у зміст реклами. 

"Хоча ми не маємо повноважень втручатися у зміст реклами, проте ми не могли залишитись осторонь ситуації і звернулися до оператора стосовно сумнівних сюжетів. Провокативна реклама вже знята з вулиць міста".

Соколова перепросила за недоречні надписи.

"Не помиляється той, хто нічого не робить. Ми помилилися. За неприйнятну в наш час концепцію рекламної кампанії несу відповідальність персонально я. Я її затвердила після пропозицій рекламної агенції McCann Kyiv. Тому прошу персональне вибачення у всіх, в кого наша ідея викликала зворотню від бажаного реакцію",  зазначила вона.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися