Заступник голови КМДА пояснив, чому збільшилась вартість будівництва Подільсько-Воскресенського мосту
Однією з причин здороження проєкту він назвав зміни будівельних норм.
В оновленому проєкті Подольсько-Воскресенського мостового переходу
з’явилися нові об'єкти. Також на вартість будівництва вплинули здороження
будівельних матеріалів, підвищення зарплат в Україні та низка інших причин. Про
це заявив в інтерв’ю LB заступник Віталія
Кличка Олександр Густєлєв.
"Що стосується вартості об'єкту, є низка причин для здорожчання. Проєкт
робили більше 5 років тому. Наразі його відкоригували з урахуванням потреб
постійно зростаючої кількості мешканців лівого берега. Зокрема, буде побудовано
ще один з'їзд та заїзд на міст з житлового масиву Троєщина, на вул. Бальзака.
Таким чином мешканці лівого берега матимуть більш зручне сполучення мостом.
Також передбачене подальше будівництво тунелів Подільсько-Вигурівської лінії.
Нагадаю, що у складі будівництва мостового переходу вже влаштовані в основних
конструкціях 3 станції майбутньої 4-ої гілки метрополітену", - розповів
Густєлєв.
Другою причиною здороження проєкту він назвав зміни будівельних норм.
"За цей час набули чинності нові державні нормативи будівництва (ДБН та
ДСТУ), що підвищують вимоги до будівництва, а відтак – кінцеву вартість мосту",
- зазначив заступник голови КМДА.
Також,за його словами, на вартість робіт вплинуло підвищення зарплат в
Україні, і зокрема в будівельній галузі. Крім того, останнім часом
спостерігається зростання цін на будівельні матеріали.
Як повідомлялося, 13 жовтня Київська міська державна адміністрація своїм
розпорядженням №2152 затвердила новий проєкт будівництва Подільського мостового
переходу через Дніпро у місті Києві. Згідно з кошторисом, вартість будівництва
зросла з 11,2 до 19,9 млрд грн.
Раніше мер Києва Віталій Кличко поставив жорстку вимогу до кінця року
відкрити автотранспортне сполучення по Подільсько-Воскресенському мосту.